klantgericht telefoneren
‘Klantgericht telefoneren’ is een praktische workshop waar deelnemers gaan leren hoe zij klantgericht kunnen communiceren. Klantgerichte communicatie wordt vandaag de dag steeds belangrijker. Immers het meeste contact wat klanten met uw onderneming hebben gaat via de telefoon. Dat betekent in praktijk dat uw medewerkers de ambassadeurs zijn van uw organisatie. Dit contact maakt dat uw klanten meteen een prettige klantervaring kunnen hebben. Tijdens de workshop ‘Klantgericht telefoneren’ leren uw mensen hier succesvol mee om te gaan.

Programma
klantgericht telefoneren
wat gaan we doen
Na een korte introductie en uitleg over de workshop gaan we samen aan de slag. Het programma kent een prettige afwisseling van actieve oefeningen afgewisseld met momenten om te delen, te reflecteren en te leren. Deelnemers gaan groepsgewijze delen over wat hen beweegt, inspireert en motiveert zodat zij elkaar beter leren kennen en daarmee verbinding creëren. Een belangrijk onderdeel is de ‘over de streep’ oefening waarbij de deelnemers inzicht krijgen in hun eigen belevingswereld en die van hun collega’s. Aan het eind van het programma gaan de deelnemers elkaar op een ludieke wijze erkennen.
Resultaat
Een verbonden team wat staat voor open communicatie, onderling vertrouwen en prettige samenwerking. Waar iedereen gezien en erkend wordt.
Voordelen
Groepsdynamiek geeft positieve energie
Ervarend leren, direct toepasbaar
Nieuwe visie en inspiratie
Korte interventie, maximaal resultaat

Voor wie
-
Voor organisaties die willen werken aan effectieve communicatie van medewerkers die dagelijks te maken hebben met klantcontact. De training is geschikt voor groepen van 10 tot 25 personen en wordt op elke locatie (ook in company) in Nederland verzorgd.
-
Functies: Receptie medewerker, Frontdesk medewerkers, Binnendienst medewerkers, Klantenservice , Planning en logistiek, Financiële administratie en Secretariaat medewerkers.
Duur programma
- Afhankelijk van uw doelstelling bestaan er twee programma’s.
- 3,5 uur (workshop)
- 6 uur (dag programma)
Meer Info
Voor meer informatie
bel 06 232 83 272
Of klik op de offerte button.
Over De Streep Werkvorm
We gebruiken werkvormen tijdens de teamtraining of workshop om op een veilige manier om te delen en te ontdekken waar iedereen staat. Dit biedt deelnemers enerzijds ruimte om bewust te worden van hun eigen waarheid, maar ook om te ontdekken dat zij niet de enige zijn. De over de streep gaat over thema’s die spelen binnen een team of organisatie, maar kan ook tijdens een leiderschap training ingezet worden als middel om bewustwording te creëren.
Over De Streep In Bedrijf In De Provinvies
Wij verzorgen Over de streep in bedrijf training in de provincies: Flevoland – Groningen – Drenthe – Overijssel – Utrecht – Noord-Holland – Zuid-Holland – Zeeland – Noord-Brabant – Friesland – Limburg – Gelderland – Antwerpen – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Vlaams Brabant – Henegouwen – Luik – Luxemburg – Namen – Waals-Brabant.
Over De Streep In Bedrijf In De STEDEN
Wij verzorgen Over de streep in bedrijf training in de steden: Utrecht – Amsterdam – Almere – Rotterdam – Dordrecht – Den Haag – Leiden – Katwijk – Haarlem – Breda – Bennebroek – Mijdrecht – Nijmegen – Den Bosch – Tilburg – Eindhoven – Maastricht – Arnhem – Ede – Wageningen – Middelburg – Bergen op Zoom – Goes – Apeldoorn – Deventer – Amersfoort – Alkmaar – Brussel – Antwerpen – Gent – Hasselt – Turnhout – Brugge – Hasselt – Mechelen – Turnhout en vele andere steden.