Klantgericht werken in bedrijf

Klantgericht werken in bedrijf is een actieve workshop waar u met uw medewerkers gaan ontdekken wat de voordelen zijn van klantgerichtheid. Klantgerichtheid wordt vandaag de dag steeds belangrijker want klanten kiezen tegenwoordig bewust voor leveranciers en zijn minder loyaal. Tijdens deze workshop leren uw  medewerkers daarmee succesvol omgaan zodat klanten meer dan tevreden zijn over uw product, dienst en organisatie.

Wat gaan we doen

Na een korte introductie en uitleg over de workshop gaan de deelnemers direct aan de slag. De deelnemers ontdekken hoe zij omgaan met klanten en wat hun rol is binnen een klantgerichte organisatie. Ze worden zich bewust van hun automatisch gedrag en welk effect dat heeft op klantrelaties.
We spelen de ‘Klant is Koning game’ waar de deelnemers in korte tijd een fictief bedrijf gaan opzetten en gezamenlijk een strategie bedenken om hun bedrijf winstgevend te maken. Tijdens de ‘Klant is Koning game’ komen zij in contact met klanten en hun klantervaring. De deelnemers leren klantgericht te werken en hoe zij klantloyaliteit kunnen verhogen door van elke klant een ‘ambassadeur’ te maken. Door het ervaringsgerichte karakter van de workshop blijven aangeleerde vaardigheden nog lang hangen.

Resultaat

Uw team is zich bewust van het belang van klantgericht werken, creëren een hoge klantloyaliteit en  maken van uw klanten ambassadeurs van uw organisatie.

Duur workshop

3 uur (workshop)
6 uur (dagprogramma)

Voor wie

Klantgericht werken in bedrijf is voor teams en organisaties die willen werken aan klantgerichtheid. Wij verzorgen de workshop voor groepen vanaf 10 tot 25 personen op elke locatie in Nederland, zowel in-company als extern.

Voordelen

Groepsdynamiek geeft positieve energie
Ervarend leren, direct toepasbaar
Nieuwe visie en inspiratie
Korte interventie, maximaal resultaat

Meer info

Wilt u meer informatie? Bel 06 232 83 272
Of klik op de offerte button.

Offerte aanvragen

Advies

Wilt u advies over welke workshop past bij uw doelstelling of meer weten over onze aanpak? Gebruik de contact button of bel 06 232 83 272

Contact

heermevrouw

Voornaam

Achternaam

Telefoon

E-mail

Onderwerp

Bericht

Thema’s

Thema’s tijdens deze workshop zijn:
– De kracht van emotie;
– Klantgericht werken;
– Succesvol omgaan met klachten;
– Vergroten van klant loyaliteit;
– Succesvol nieuwe klanten werven.

Klantgericht werken in bedrijf gaat over klantgericht werken – klantloyaliteit – klantervaring – klantbeleving – klantgerichte organisatie – klachten behandeling.

Klantgericht werken in de branches

Branches: Horeca – Recreatie – Zakelijke dienstverlening – Detailhandel – Toerisme – Zorg – Kinderopvang – Onderwijs – Facilitaire Dienstverlening – Vervoer – Overheid.

Provicies

Wij verzorgen de workshop 'Klantgericht werken in bedrijf' in de provincies: Flevoland – Groningen – Drenthe – Overijssel – Utrecht – Noord-Holland – Zuid-Holland – Zeeland – Noord-Brabant – Friesland – Limburg – Gelderland - Antwerpen – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Vlaams Brabant – Henegouwen – Luik – Luxemburg – Namen – Waals-Brabant.

Steden

Wij verzorgen de workshop 'Klantgericht werken in bedrijf' in de steden: Utrecht – Amsterdam – Almere – Rotterdam – Dordrecht – Den Haag – Leiden – Katwijk – Haarlem – Breda – Bennebroek – Mijdrecht – Nijmegen – Den Bosch – Tilburg – Eindhoven – Arnhem – Ede – Wageningen – Middelburg – Bergen op Zoom – Goes – Apeldoorn – Deventer – Amersfoort – Alkmaar – Brussel – Antwerpen – Gent – Hasselt – Turnhout – Brugge – Hasselt – Mechelen - Turnhout en vele andere steden.
Klantgericht werken in bedrijf