Workshop Klant is Koning

‘Klant is Koning’ is een actieve workshop waar u met uw team gaat ontdekken wat de voordelen zijn van 'klantgericht werken'. Klantgericht werken wordt vandaag de dag steeds belangrijker voor ondernemingen. Immers, klanten worden mondiger en gaan steeds vaker bewust kiezen voor leveranciers. Dat betekent in praktijk dat zij minder loyaal zijn en vaker gaan shoppen bij een concurrent. Tijdens de workshop ‘Klant is Koning’ leert u daarmee succesvol omgaan.

Wat gaan we doen

Na een korte introductie gaan we direct van start met de ‘Klant is Koning game’. De deelnemers zetten in korte tijd een fictief bedrijf op en gaan gezamenlijk een strategie bedenken om hun bedrijf winstgevend te maken. Tijdens de ‘Klant is koning game’ komen zij in contact met klanten en hun klantervaring. De deelnemers gaan ontdekken hoe zij succesvol kunnen omgaan met klanten en wat er nodig is om klanten te binden, maar vooral hoe zij klantloyaliteit kunnen verhogen door van elke klant een ‘ambassadeur’ te maken. Door het ervaringsgerichte karakter van deze workshop blijven inzichten lang hangen.

Resultaat

Uw medewerkers zijn zich bewust van wat uw klanten écht nodig hebben, gaan proactief te werk, creëren een hoge klantloyaliteit en gaan klantgericht werken. Uw klanten worden ambassadeurs van uw organisatie en gaan zich positief uiten over uw onderneming.

Duur workshop

2,5 uur

Voor wie

Workshop Klant is Koning is te boeken voor teams en organisaties die willen werken aan klantgerichtheid. Maar ook prima in te zetten als actieve teambuilding sessie. Wij verzorgen de workshop voor groepen vanaf 10 tot 50 personen op elke locatie in Nederland en België.

Voordelen workshop

Groepsdynamiek geeft positieve energie
Ervarend leren, direct toepasbaar
Nieuwe visie en inspiratie
Korte interventie, maximaal resultaat

Meer info

Wilt u meer informatie? Bel 06 232 83 272
Of klik op de offerte button.

Offerte aanvragen

Advies

Wilt u advies over welke workshop past bij uw doelstelling of meer weten over onze aanpak? Gebruik de contact button of bel 06 232 83 272

Contact

heermevrouw

Voornaam

Achternaam

Telefoon

E-mail

Onderwerp

Bericht

Thema's

– De kracht van emotie
– Klantgericht werken
– Succesvol omgaan met klachten
– Vergroten van klant loyaliteit

“People will forget what you said, people will forget what you did, 
but people will never forget how you made them feel.”
– Maya Angelou –

Workshop klant is koning gaat over klantgericht werken – klantloyaliteit – klantervaring – klantbeleving – klantgerichte organisatie – klachten behandeling.

Welke branches

Klant is koning is geschikt voor de branches: Horeca – Recreatie – Zakelijke dienstverlening – Detailhandel – Toerisme – Zorg – Kinderopvang – Onderwijs – Facilitaire Dienstverlening – Vervoer – Overheid.

Workshop Klant is koning in de provincies

Wij verzorgen de workshop 'Klant is koning' in de provincies: Flevoland – Groningen – Drenthe – Overijssel – Utrecht – Noord-Holland – Zuid-Holland – Zeeland – Noord-Brabant – Friesland – Limburg – Gelderland - Antwerpen – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Vlaams Brabant – Henegouwen – Luik – Luxemburg – Namen – Waals-Brabant.

Workshop Klant is koning in de steden

Wij verzorgen de workshop 'Klant is koning' in de steden: Utrecht – Amsterdam – Almere – Rotterdam – Dordrecht – Den Haag – Leiden – Katwijk – Haarlem – Breda – Bennebroek – Mijdrecht – Nijmegen – Den Bosch – Tilburg – Eindhoven – Arnhem – Ede – Wageningen – Middelburg – Bergen op Zoom – Goes – Apeldoorn – Deventer – Amersfoort – Alkmaar – Brussel – Antwerpen – Gent – Hasselt – Turnhout – Brugge – Hasselt – Mechelen - Turnhout en vele andere steden.
Klant is koning