Workshop Klantgericht telefoneren

‘Klantgericht telefoneren’ is een praktische workshop waar deelnemers gaan leren hoe zij klantgericht kunnen communiceren. Klantgerichte communicatie wordt vandaag de dag steeds belangrijker. Immers het meeste contact wat klanten met uw onderneming hebben gaat via de telefoon. Dat betekent in praktijk dat uw medewerkers de ambassadeurs zijn van uw organisatie. Dit contact maakt dat uw klanten meteen een prettige klantervaring kunnen hebben. Tijdens de workshop ‘Klantgericht telefoneren’ leren uw mensen hier succesvol mee om te gaan.

Wat gaan we doen

Na een korte introductie en uitleg over klantgericht werken gaan de deelnemers direct aan de slag. We maken uw medewerkers bewust van hun rol binnen een klantgerichte organisatie. De deelnemers doorbreken automatisch gedrag en gaan nieuwe communicatie vaardigheden aanleren. Ook leren zij gebruikmakend van het DISC model omgaan met verschillende typen klanten en gesprekken. Zodat zij in staat zijn om in korte tijd een prettige klantervaring te creëren, ook wanneer het gesprek aanvankelijk minder prettig leek.

Resultaat

Uw medewerkers zijn zich bewust van van hun rol binnen uw klantgerichte organisatie. Zij communiceren proactief, klantgericht en creëren in korte tijd een prettig contact met uw klanten.

Voor wie

Voor organisaties die willen werken aan effectieve communicatie van medewerkers die dagelijks te maken hebben met klantcontact. De training is geschikt voor groepen van 10 tot 25 personen en wordt op elke locatie (ook in company) in Nederland verzorgd.

Functies: Receptie medewerker, Frontdesk medewerkers, Binnendienst medewerkers, Klantenservice , Planning en logistiek, Financiële administratie en Secretariaat medewerkers.

Duur

Afhankelijk van uw doelstelling bestaan er twee programma's.
3,5 uur (workshop)
6 uur (dag programma)

Voordelen van deze training

Groepsdynamiek geeft positieve energie
Ervarend leren, direct toepasbaar
Nieuwe visie en inspiratie
Korte interventie, maximaal resultaat

Meer informatie

Wilt u meer informatie? Bel 06 232 83 272
Of klik op de offerte button.

Offerte aanvragen

Advies

Wilt u advies over welke workshop past bij uw doelstelling of meer weten over onze aanpak? Gebruik de contact button of bel 06 232 83 272

Contact




heermevrouw

Voornaam

Achternaam

Telefoon

E-mail

Onderwerp

Bericht

Thema’s

- Communicatie vaardigheden
- Stemgebruik en intonatie
- Vraag en luistertechnieken
- Typen klanten en gesprekken
- Omgaan met klachten
- Van ontevreden naar tevreden klanten
- Omgaan met emoties
- Gesprek afronden
- Klanttevredenheid meten

DISC communicatie model

Klantgericht telefoneren in bedrijf gaat over klantgericht werken – klantloyaliteit – klantervaring – klantbeleving – klantgerichte organisatie – klachten behandeling.

Klantgericht telefoneren in de branches

Branches: Horeca – Recreatie – Zakelijke dienstverlening – Detailhandel – Toerisme – Zorg – Kinderopvang – Onderwijs – Facilitaire Dienstverlening – Vervoer – Overheid.

Klantgericht telefoneren in bedrijf in de provincies

Wij verzorgen de workshop 'Klantgericht telefoneren in bedrijf' in de provincies: Flevoland – Groningen – Drenthe – Overijssel – Utrecht – Noord-Holland – Zuid-Holland – Zeeland – Noord-Brabant – Friesland – Limburg – Gelderland - Antwerpen – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Vlaams Brabant – Henegouwen – Luik – Luxemburg – Namen – Waals-Brabant.

Klantgericht telefoneren in bedrijf in de steden

Wij verzorgen de workshop 'Klantgericht telefoneren in bedrijf' in de steden: Utrecht – Amsterdam – Almere – Rotterdam – Dordrecht – Den Haag – Leiden – Katwijk – Haarlem – Breda – Bennebroek – Mijdrecht – Nijmegen – Den Bosch – Tilburg – Eindhoven – Arnhem – Ede – Wageningen – Middelburg – Bergen op Zoom – Goes – Apeldoorn – Deventer – Amersfoort – Alkmaar – Brussel – Antwerpen – Gent – Hasselt – Turnhout – Brugge – Hasselt – Mechelen - Turnhout en vele andere steden.
workshop klantgericht telefoneren