Klantgericht werken in de Zorg

Workshop Klantgericht werken in de Zorg is een actieve workshop waar uw medewerkers gaan ontdekken wat de voordelen zijn van klantgerichtheid. Klantgerichtheid in de zorg wordt vandaag de dag steeds belangrijker want patiënten kiezen tegenwoordig bewust waar zij zorg afnemen en zijn steeds minder loyaal. Tijdens deze workshop leren uw  medewerkers hiermee succesvol omgaan, zodat patiënten een prettige klantbeleving hebben en  meer dan tevreden zijn over uw organisatie. Sterker nog, zij worden ambassadeur van uw zorginstelling en gaan zich positie uiten over hun verkregen zorg.

Wat gaan we doen

Na een korte introductie en uitleg over de workshop gaan de deelnemers direct aan de slag. De deelnemers ontdekken hoe zij omgaan met patiënten en wat hun rol is binnen een klantgerichte zorgorganisatie. Ze worden zich bewust van hun automatisch gedrag en welk effect dat heeft op patientrelaties.
We spelen de ‘Klant is Koning game’ waar de deelnemers in korte tijd een fictieve zorg organisatie gaan opzetten en gezamenlijk een strategie bedenken om hun bedrijf winstgevend te maken. Tijdens de ‘Klant is Koning game’ komen zij in contact met klanten en hun klantervaring. De deelnemers leren klantgericht te werken, maar ook hoe zij klantloyaliteit kunnen verhogen door van elke patiënt een ‘ambassadeur’ te maken. Door het ervaringsgerichte karakter van de workshop blijven geleerde vaardigheden nog lang hangen.

Resultaat

Uw zorgteam is zich bewust van het belang van klantgericht werken in de zorg, creëren een hoge klantloyaliteit en  maken van uw patiënten ambassadeurs van uw organisatie.

Duur

- 3 uur (workshop)
- 6 uur (dagprogramma)

Voor wie

Klantgericht werken in de zorg is voor teams, organisaties en instellingen in de zorg die willen werken aan klantgerichtheid en klantloyaliteit. Wij verzorgen het programma voor groepen vanaf 10 tot 25 personen op elke locatie in Nederland, ook in-company.

Voordelen workshop

Groepsdynamiek geeft positieve energie
Ervarend leren, direct toepasbaar
Nieuwe visie en inspiratie
Korte interventie, maximaal resultaat

Meer info

Wilt u meer informatie? Bel 06 232 83 272
Of klik op de offerte button.

Offerte aanvragen

Advies

Wilt u advies over welke workshop past bij uw doelstelling of meer weten over onze aanpak? Gebruik de contact button of bel 06 232 83 272

Contact





heermevrouw

Voornaam

Achternaam

Telefoon

E-mail

Onderwerp

Bericht

Thema’s

Thema’s tijdens deze workshop zijn:
– De kracht van emotie
– Klantgericht werken
– Succesvol omgaan met klachten
– Vergroten van klant loyaliteit

Klantgericht werken in de zorg gaat over klantgericht werken – klantloyaliteit – klantervaring – klantbeleving – klantgerichte zorgorganisatie – klachten behandeling.

Klantgericht werken in de zorg in de provincies

Wij verzorgen de workshop 'Klantgericht telefoneren in bedrijf' in de provincies: Flevoland – Groningen – Drenthe – Overijssel – Utrecht – Noord-Holland – Zuid-Holland – Zeeland – Noord-Brabant – Friesland – Limburg – Gelderland - Antwerpen – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Vlaams Brabant – Henegouwen – Luik – Luxemburg – Namen – Waals-Brabant.

Klantgericht werken in de zorg in de steden

Wij verzorgen de workshop 'Klantgericht telefoneren in bedrijf' in de steden: Utrecht – Amsterdam – Almere – Rotterdam – Dordrecht – Den Haag – Leiden – Katwijk – Haarlem – Breda – Roosendaal – Bennebroek – Mijdrecht – Nijmegen – Den Bosch – Tilburg – Eindhoven – Arnhem – Ede – Wageningen – Middelburg – Bergen op Zoom – Goes – Apeldoorn – Deventer – Amersfoort – Alkmaar – Brussel – Antwerpen – Gent – Hasselt – Turnhout – Brugge – Hasselt – Mechelen - Turnhout en vele andere steden.

klantgericht werken in de zorg